Template by:
Free Blog Templates

Monday, December 29, 2008

kenangan, keinsafan dan keazaman?

assalamualaikum buat sme..
setelah sekian lame.. akhirnye kembali jua ak ke U ak yg terchenta neh..

masuk ke sem baru dan di'combo'kan skali ngan tahun baru..

byk perkara yg tak terduga, sedih, ketawa, tensen, dan yg seangkatan telah berlaku..
ade yg aku berjaye selesaikan, ade juga yg tergantung, dan ade yg aku lari..
tp thn 2008 ni byk ajar aku erti hidup..

bler start je cuti hr tu, kite da dikejutkan ngan peristiwa pencerobohan tanah di UIA, diikuti ngan tanah runtuh di Bukit Antarabangsa, kemudian tnh runtuh di tempat2 len, seakan berturut2.. kemudian diikuti ngan perginya ibunda kepada slah sorg rakan baik aku di U ni..
semoga roh ibumu dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org yg beriman..

dengan bantuan brotherhood yg len, kami sempat melawat dan menghadiahkan bacaan yasin kepada ibunya.. sebelum kitorang berangkat pergi minum.. sempat gak kitorg berborak2 ngan kimi, dan riak mukanya sgt tenang.. aku harap dier tabah, sbb aku tau dier mmg tabah..

kalo jadi kat aku, taktaula caner..
huhu..

oke.. ckup suda imbasan ringkas akhir tahun 2008.

aku nk cter pasal ape yg bakal aku buat ngan dt ptptpu yg bakal keluar dlm mase terdekat nih..

1st- beli buku2..
2nd- simpan kat asb
3rd- buat lesen kete
4th- beli kot (bundle)
5th- beli sweater dan kasut (kalo ade lebey)
6th- buat makan.. haha..
7th- kalo ade rezeki nk g melancong bersame rerakan lame..

gler, ckup ke?
huhu..

aim nk mencari lubang2 keje kat ump neh..
sape2 ade jalan, tak kesah la keje kat hepa ke, pe ke, gtaw la.. jgn pulun sorg..
hoho..

buntu..

........

sekian entry kali nh..

3 comments:

Dyat said...

salam capik
memo kata ptptpu 21 Jan.
adei... sengkek

lengkuk~ said...

2 r.. adoiii..
mase mula2, hr 1st da masuk da, 2nd tym, 2 mggu br masuk,
ni da kali ke 3,
sebulan bru masuk..
tertangguh sme plan ku..
adeh, adeh..
sabo je la ye dayat...

pUjOt in dE hOusE said...

err helo en.lengkuk..lupe ke??
-8th.belanje si pujot makan..
ekekekekekeke++