Template by:
Free Blog Templates

Thursday, October 29, 2009

schizoprenia

salam 1 Malaysia.

berazam ntk update blog.

keje byk.

proposal PSM pun tak antar lagi.
takut.bgn2 pagi da terigt tak antar.
pas2 gegas2 bangun.
mengadap laptop.
bkak e-comm, dashboard blogger,sciencedirect.

blur.

tktau nk carik ape.

oh, teringat, aku nk kena print proposal.

ke tandas, sakit perut.
melampiaskan nafsu sepam dua, dan kembali ke bilik.

tgk laptop balik.

terigt cerita2 semalam, kenangan2 smlm, org gado2 smlm, present PD smlm, segala2 yg berlaku smlm. kelmarin. dan sebelum2.

eh. aku mcm lupe smthing.

AKU NK CARIK PRINTER!

aku takut.prof terima lagi x proposal?
aku tak ske kena marah. kena sindir.
tp kena antar jgak.
aaaa.. konfem sikit markah aku ni.

ok.
aku g carik skang.

*ini adalah peristiwa yg berlaku dari sebulan yg lepas. ingatan aku makin lame da makin lemah, x fokus, dan kuat berak. (euwwth?). aku perlukan PA.

enjoi leklok ye yg nk enjoi tu. igt akhirat sket.
(hoh!)


lpe. jgn salahkan org len. perangai kite atas dunia ni mmg macam2. dan akan sentiasa kate yg kite sentiasa betul, wlupon ayat kite "ye, aku tau kdg2 aku ni tak betul jgak.." tp.. mesti ade "tapi.."
kan?
kan?

tu menunjukkan yg kita sentiasa anggap diri kita btul.

same je aku pun.

3 comments:

Dyat said...

salam...
setuju.
tak payah banyak 'tapi tapi'...
buat je.
let God be the judge.

..p[a]ku-p[a]kiss.. said...

"sahabat yg baek adalah sahabat yg berkata BENAR bkn hanya MEMBENARKAN kata2.."

lengkuk~ said...

paku pakis >
ape kaitan ngan entri nih?

sorg lagi balaci ke?

"ak kenal dier, aku tau la dier caner.."