Template by:
Free Blog Templates

Saturday, May 23, 2009

bertukar wajah..

salam..

hari ni genap 2 minggu aku kerja kat ump, Alhamdulillah..
kerja kt sini, awal2 nyer mmg sgt letih..

angkat almari, meja, katil - perabot - trun nek blok sbb bdak pempuan nk pindah masuk kk1..

jgn pk bukan2..

ak tak ngintai..ok?

letihnye mmg tak terkire r.. sib bek geng2 dak yg keje same ni, sme kepala oke..
ayat yg paling aku suke dgr

"push the limit!"

susun sebanyak mungkin tilam kat atas troli tu, ade kat 20 lebih kot, pas2 tolak..
jalan gak, tapi sket2..
bler tak berapa nk gerak, dtg lagi sorg tolak, smbil ckp.. "push the limit, push the limit!"
dengan nada berseloroh..

haha.. aku rase kelakar, sbb derang cam bt men2, tapi sbnrnye sgt bersungguh2..
mmg push the limit tol r..
aku terpengaruh, smpi angkat meja besi tu sorg2, n balik tu sakit blakang..
push the limit!
haha..

huh, bosannye la dok sorg kat bilik ni..
sib bek ade muvee, laptop, evo7 poji, dan juga si gadis - eh2, kami msg2 saje, tapi kalo dier ade betul lagi bes! hehe...

oops.. berangan plak..

so, inila rupa baru blog ni, tah, aku men amek je layout dr tah mana2..
bkn ske sgt menghias2 ni..
asalkan kemas, ckup.. kalo ade yg sudi nk btkan, aku oke je..

p/s: tkde mase sbnrnye nk mencari.. atau dlm ertikate laen, malas! haha..
p/s/s: oh, selamat pengantin baru cik hazila, err.. silap, pn hazila.. semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.. maaf kami2 tak dpt nk pegi, cme doa je yg dpt kami hulurkan.. (kalo dier ade bace la blog aku ni..)

9 comments:

azhari said...

handa ni..
wei bilik kite terbaek kn?
haha..

lengkuk~ said...

terbaek di selatan antarabangsa..
terbaek di asia..

haha..

aianna said...

slm ziarah incik lengkuk...wekk...

hiks =)

~OcEaNuS~ said...

ape dh jadi kt blog ko ni... 3 columns mcm semak aje..
ko kene hire eric leong buat deco ni. hahaha.

p.s nnt die ltak lilin lbeh, pncahayaan bgus katenye.

lengkuk~ said...

>aianna : slm ziarah juga.. tpi nape kena wekk plak??

>oceanus : aku men pajak je.. semak?
name pon laki..
hahaha..

lee_past NTgegat said...

capik.. smlm ak jumpe sinchan yg kiut ngn apis, sinchan habaq mai kt ak hg ngn remaje sihir tu ade pape?

yeker?(wonder gile..)
hihihuhuhaha...

lengkuk~ said...

remaja sihir?
sape tuh?

apepun.. tiade pape da.. saye ade si gadis!
hoho..

miEz haNeM said...

uitss..
bertukar rupa ka??

~~LaLA coMeL~~ said...

terkejut tgok nama sama dengan pengatin tu..btw..hye~