Template by:
Free Blog Templates

Monday, June 1, 2009

kwnku kawen!

salam..
setelah berzaman ak tak balik umah, akhirnye, hujung mggu ni ak kan balik jua..
dan ape yg lebih menyeronokkan,
aku bakal jmpe kengkawan lame!

yeay!

tapi..

lame lagi ke nk dpt jmpe si gadis?

lamenyierrrr......


hoho..

da2, jgn nk geli2...

neway, 2 ex-student skpk, majlis kenduri kahwin kawan kite - Suraya bte Yuhyie akan diadakn pada 6hb jun nih.. cantek tarikh tuh.. 6-6.. sib bek bkn 2006..
kalo x..
6-6-06
wahhh..
ape2 pun ni alamat dier..

No 2163-2F, Blok Zamrud
Pangsapuri Marin,
Jln Tgh Off Jln Kastam
42000 Pelabuhan Klang.

bak kate ema, kalo tau g skola MBS, taula jln g umah dier..

ape lagi.. serangggggg!!!!
-> plan reunion yg baek :
1) mkn - check! (sue blnje.. hahahaha!)
2) tempat - check! (kat umah sue jgak!)
3) kehadiran - err.. yg ni tak pasti.. tapi 4 sure.. i'll b there!

insyaAllah..

klik gmbr untuk lebih jelas!!
c u all soon!

3 comments:

kumbang said...

jiwang ah die neh..asik nak jumpe si gadis je...saje je kan nak wat org jeles..isk..

eh lagu kat blog hang neh cool la plak..hehe..kan best kalo ade org nyanyi tok mak kan??

kumbang said...

silap..dat song bkn from ur blog la..hehe

lengkuk~ said...

haha.. 2la pasalnyer, sejak bler plak blog sye nih ade lagu..

eh2, bkn nk bt org jeles..
x2..
da lame sgt tak jmpe, nk bt guane..
huu..