Template by:
Free Blog Templates

Tuesday, March 31, 2009

Forgive and Forget?

salam..

forgiving - giving up a little space of hate in your heart
hari ni, sye mau bercerite pasal maaf dan diri saye.. (oh, aku da tersgt biase menulis berakhirkan 2 titik.. see! aku buat lagi)
quote kat atas tu saye amek dari cter korea - a moment to remember.. dan sye taknk bercerite pasal sinopsis sbb akan panjang lebar lagi blog ni..

mudah ke nk give up ruang kebencian yg ade dlm hati ni untuk kemaafan?
stgh org mgkin senang,
sstgh org macam aku mgkin susah..
kalo hati da macam tayar kereta hitamnye, agak susah kot..

aku mudah memberi maaf, tpi untuk melupakan sesuatu, bknlah aku..
spttnye aku boleh jadi lebih baik dr tu..
seperti ape yg gadis umah sblh buat pade aku,
dibuangnye najis kat bwh katil aku..
-oh.. aku sgt suke kamu, tpi najis-> tidak same sekali..
aku maafkan kao gadis, sbb kao perempuan dan kao adalh seekor kucing..
tpi untuk melupakan peristiwa tu.. tidak same skali..
tiket untuk masuk kebilik ku, tidak skali2 akan kao dpt sehingga ke akhir hayat...

patut ke?

p/s: aku baru lepas jelajah berbasikal mggu lepas, dan sedikit hitam.. enjoy + fun + kuar peluh sket + publisiti oleh masyarakat kuantan.. wah! aku suke perasaan itu, melambai2 pade org yg aku tak kenal.. time kaseh kuantan! - aku maafkan brader yg bagi baju free tu, tapi saiz xl? aku takkan lupekan...

7 comments:

Fieka said...

easy to forgive..too hard to forget..dats me..same as u..=)
[name pon same kot..hehe]

lengkuk~ said...

ieQaH~FieQa:
wah!
sme same.. haha.. err.. adekah ini bermaksud, kari kena jage aku? - oh tidak, aku geli..

Anonymous said...

hak ela wei..
wei..
ko tu da tue da..
da 22..
x yh jage da..
haha..

lengkuk~ said...

kari:

aku ekspresi je..
kau jage aku?
oh..
simpang malaikat 44..
=))

Anonymous said...

hak ela..
ape hal sampai 44?
g simpang4 depan makan mee kari g elok la..
haha..

lengkuk~ said...

g!
haha..

Dyat said...

capik, aku rasa susah mencari kucing yg gadis skrg ni kat ump... haha

kat kafe slalu makhluk2 ni gesel2 pau makanan... aku bg duit suh beli sndri tak nk plak... tensen2.... haha