Template by:
Free Blog Templates

Thursday, June 25, 2009

cuti nk abes!

tup..tap..tup..tap..

2 bulan cuti semester tinggal seminggu je lagi untuk berakhir..
dan ini bermakna, ade tggl lagi seminggu je lagi ntk aku bekerja sblm kembali meneruskan kerja mentelaah yg telah diabaikan selama 2 bln..

hoho.. paler den ni lunyai sgt da.. ntah ade kemampuan mengingat ke lagi agaknye..

adeh.. da final year da..
tue da ak nih..

tpi msti org igt aku 1st yr..
kalo aku pki kemeja mase smbut dak2 ni masuk t..
haha~

ahad ni student2 baru bakal masuk ke u aku nih..
slmat dtg ye adek2..
slmt dtg ke UMP..

slmt meneroka satu dunia yg semakin pelik serta mencabar fizikal dan mental..

bz la ujung mggu nih.. igt nk balik..

nnti2 lah balik..

xde idea............

5 comments:

dOnjoy said...

da tue da kau tu..
bajet 1st yer..
agak2 la..
aku ni x pe gk..
hahaha

lengkuk~ said...

hahahaha..
ni satu manusia x sedor diri..
bdn da cm bapak org, nk ngaku 1st yr..
haha~

dOnjoy said...

haha..
ko pon same j oi..
umur da lanjut..
perangai cm budak2..
lengkung~

lengkuk~ said...

ado cagho eh kito buek..
haha~

ak_0143 said...

haha
sbulan lagi nak bukak ek
gud luck la final year..