Template by:
Free Blog Templates

Sunday, June 14, 2009

tag dari ema~

ini adalah tag dari cik erma dhailah - klasmet sye mse kat mzms dlu.. beklah, sye akan jwb tag anda!


1.Apa Perasaan Anda Sekarang?

tgh malas nk g keje.. muahahaha..

2.Saya nak makan?
cekelat - nasik - lauk yg sedap - dlm kuantiti yg byk.. hoho~

3.Saya tak suka?
selsema.. urghh~

4.Impian saya?
nk keje, ade duit, leh tlg mak abah, tlg famili, kawen cepat, n dpt rmi anak yg comel2!~ hoho..

5.Haiwan yang saya tak suka?
serangga pilihan

6.Saya harapkan?
dpt idop bhgia ngan si gadis hingga ke akhir hayat saye~ geli r tu? pedulik hape! hahaha~

7.Jika boleh putarkan masa?
tanak r putar masa, pening paler aku t..

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
seorg yg berjaye, dan mmpu menjadi ketua keluarga yg baik dan tegas!

9.Handphone saya adalah sebuah?
sebuah alat komunikasi.. duh~

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
xnak jawab.. haha..

11.Saya suka pada?
bnda yg x menyakitkan hati..

12.Kawan-kawan saya..?
sme cemerlang2 dan unik!

13.Pernah dikhianati?
pernah kot..

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
nehh.. let bygone be bygone..

Senaraikan 8 orang untuk di Tag
1>power rangers
2>cik pekot
3>baiyinah
4>nabil
5>mizam
6>fahmi lipas
7>follower2
8>kamu!

3 comments:

-293SCAryGurlz6827- said...

kamu di tag 10 ciri perempuan yang layak jadik isteri kamu

kumbang said...

eh scary gurl..tag tuh capik dah buat lah..cari kat blog die..hehe..mase bace entry kamu kene tag...before bace dah agak..ending kang mesti aku kene tag..hahahaha..

capik..jawab soklan ni..kire tag balasan..kalau si gadis akan pergi buat selamanya esok..ape kamu nak cakap dekat si gadis hari ini???jwb tau!!!!!!!!!!!!!!!!wat kat blog..hehe

-293SCAryGurlz6827- said...

ko di tag kali ke-2...hahahhaa