Template by:
Free Blog Templates

Wednesday, June 17, 2009

tag dari cik pekot~

kalau si gadis akan pergi buat selamanya esok..ape kamu nak cakap dekat si gadis hari ini???


beklah cik pekot, ni jawapan sye..


~minta maaf jika tak nk penuhi impian kamu
~minta maaf jika tak nk jadi ape yg kamu mahu
~minta maaf jika saye bukan yg terbaek hadir dlm hidup kamu

tpi..

~sye dah cube jadi yg terbaek dlm hidup kamu
~sye dah cube lindungi kamu dari keadaan yg tak menentu
~sye dah cube sedaya upaya ntk gembirakan seumur hidup kamu

~maafkan sye jika tak cukup semua itu untuk kamu..

saye cinta kamu.. seumur hidup sye..

6 comments:

khalil said...

walawei..menangis cik kumbang bace nih..haha

sAzUwI said...

cam filem industan lak..hehe..

kumbang said...

thanx capik~~saya tersenyum~~

kang ade yg salah anggap plak..aku bukan si gadis tuh lah!!!

khalil said...

ak pon cuak gak..tp ko tmpil wat press conf. selamat aa..haha

lengkuk~ said...

ehhhhh...
bkn2..
kepada si gadis yg sedang membace~
jgn pk bkn2 ye..
cinta kamu sorg saje!
hoho!

(haa.. geli la tu? haha~)

kumbang said...

haha..cuak die..si gadis..jgn isaw k..kumbang x amik hak milik orang..hee...